Brev:
Salt i frikadellerne og i saucen - 8 mdr.
13. maj 2011
Alder:
8 mdr.
Salt i frikadellerne og i saucen - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 8 mdr, som begynder at afvise øllebrød og havregrød om morgenen, men vil glædeligt tage imod skæreost og franskbrød med smør, er det okay at give hende det?
Jeg prøver så at snyde øllebrød eller havregrød i hende, ved at give hende skiftevis øllebrød/havregrød og franskbrød, det går ok, men opdager hun at det er havregrød lukker hun munden.
Hvordan skal jeg tacle det?
Til aften har hun fået frikadeller, most kartofler og brun sauce, som hun rigtig godt kunne lide, men hvordan med salt, for der var både salt i frikadellerne og saucen.
Jeg glæder mig til at hører fra dig :-)
Mange hilsner
Tina